Koningsdag

Onze judoka’s vieren de Oranjevakantie!
Dat betekent dat de dojo op maandag even leeg blijft.
We zien jullie allemaal op de woensdaglessen om die vakantie-energie eruit te gooien!

Geniet van de vrije maandagen en tot woensdag op de mat!