Koningsdag Onze judoka’s vieren de Oranjevakantie! Dat betekent dat de dojo op maandag even leeg blijft. We zien jullie allemaal op de woensdaglessen om die vakantie-energie eruit te gooien! Geniet van de vrije maandagen en tot woensdag op de mat!